INVID Moduler - INVID Gruppen

INVID Addons

Kompletterande affärssystemstjänster som anpassar och utvecklar

Moduler som skapar möjligheter för dig

Pyramid Business Studio är ett affärssystem med ett femtiotal fristående moduler som skapar enorma möjligheter. Ett affärssystem ska anpassas efter verksamheten, inte tvärtom.

Eftersom det finns många olika typer av branscher är det svårt att välja ett specifikt affärssystem som fungerar för hela organisationens behov, vilket gör att det är väldigt vanligt att organisationen kompletterar sitt affärssystem med flera olika stödsystem för att täppa till de luckor som affärssystemet lämnar efter sig.

INVID har utöver affärssystemet ett stort utbud av integrationer som adderar värde till din verksamhet.

Sömlösa integrationer

Tack vare sömlösa integrationer med andra lösningar behöver du aldrig lära dig ett nytt system. Utan kan arbeta som vanligt i Pyramid. Med andra ord, enkla integrationer med smarta funktioner som förenklar din vardag och ger dig tid över till annat.

Vi erbjuder exempelvis denna typ av integration med det streckkodsbaserade plocksystemet Qpick. Ett annat exempel är med den molnbaserade e-handelsplattformen Norce.

Psst. Är du systemägare med stor kunskap om dina kunders utmaningar, och har ett specifikt integrationsbehov? Hör av dig, vi hjälper dig att bygga en standardiserad integration som skapar värde.

Invid Moduler - INVID Gruppen (1)

Addons

Vi på INVID har byggt upp ett kompletterande bibliotek av viktiga tjänster för att du ska kunna anpassa ditt nya affärssystem efter ditt behov. Som du kan komplettera Pyramid med. Du ska ju inte behöva byta affärssystem för att växa i din organisation. Vi väljer att kalla dessa moduler för INVID Addons.

Två exempel på detta är E-fakturahantering och Klarna Backoffice.

  • Med tjänsten E-fakturahantering får du ett automatiserat flöde för inkommande leverantörsfakturor. Fakturorna tolkas, stäms av mot inköp och kan orderpåföras. Läs mer om E-fakturahantering här

  • Med tjänsten Klarna Backoffice aktiveras kundbetalningar på ett smart och smidigt sätt direkt till Klarna från Pyramid. Läs mer om Klarna Backoffice här
Invid Moduler 2

Vill du ha mer information om INVID Moduler?

Samtliga tjänster inom Smarta processer

AMEa Etablering

Underlättar integrationsprocesser och sköter dokumentation och uppföljning kring mottagning av ny­an­län­­da.

AMEa - Programvaror för arbetsmarknadsenheter

Underlättar och effektiviserar administrativt arbete för dig som arbetar på en kommunal arbetsmarknadsenhet.

AMEa WEb

Ett system för smidig och effektiv insamling och hantering av persondata.

Automatisering (DPA/RPA)

Vi ökar din effektivitet och sänker dina kostnader.

Beslutsstöd

Vi bearbetar och synliggör data för bättre beslut.

ePI Produktions-uppföljningssystem

Öka din produktionseffektivitet och sänk produktionskostnaderna.

Health-check och nulägesanalys

Leder dig till affärssystem som är skräddarsytt efter just din verksamhet.

Intranät

Inspirera, kommunicera och samarbeta – tillsammans.

Ledningssystem och dokumenthantering

Säkerställ rätt dokument och version till verksamheten.

Onlineutbildning

Är er personal tillräckligt utbildad? INVID erbjuder tillsammans med vår partner en rad digitala utbildningar för att förbättra er kompetens och med det produktionseffektivitet.

PoV (Proof of Value)

Här börjar din digitala resa. Vi hjälper dig med förstudie, mätning, pilotstudie och en nulägesanalys.

Pyramid Business Studio - Affärssystem

Möter dina behov inom ekonomi, information och verksamhets- och beslutsstöd.

Rådgivning och strategi

Vi hjälper företag till en smartare och produktivare vardag.

Samarbete och kommunikation

Vi förenklar och effektiviserar företagens vardag.

Smart Industri 365

Vi mäter, förbättrar och utvecklar er produktion.

SommarAMEa

En smidig lösning för insamling och hantering av sommarjobb och feriearbeten.

Verksamhetskonsulting - Affärssystem

Identifierar behov, flöden och processer.

Verksamhetsoptimering/ Konsulting - Smart Industri 365

Optimerar verksamheter och ökar lönsamheten.

Visselblåsare

En genomtänkt Visselblåsarstrategi hjälper dig ha bättre koll på din organisation.

Kontakta oss om du vill ha hjälp med att anpassa ditt affärssystem efter verksamhetens behov!

Joacim Antonsson

Småland

Joacim Kickén

Säljare

+46 (0)36-440 54 07

E-post

Joakim Jonson 418

Borås

Joakim Jonson

Platsansvarig

+46 (0)33-550 01 21

E-post

Jan Lilljegren (2)

Göteborg

Jan Lilljegren

Plats- och Försäljningschef

+46 (0)70-328 95 98

E-post

Hans Skoglund

Stockholm

Hans Skoglund

VD och verksamhetsutveckling

+46 (0)8-506 003 15

E-post

Vill du veta mer om vad vi gör och vad som är på gång?

Skriv upp dig här för något, eller några, av våra nyhetsbrev, så får du ta del av nyheter, tips och trix och inbjudningar.