Matchvärdskap och exklusiv kundträff
Under torsdagskvällen den 11 januari var INVID stolt matchsponsor vid SHL-matchen mellan Frölunda HC och Örebro IK på Scandinavium i Göteborg.
Men det var inte bara på isen som spänningen var på topp. Innan matchen arrangerade INVID nämligen en exklusiv kundträff för att diskutera nycklarna till framgångsrik användning av AI och automationer.
Aktiviteten inleddes i välkomnande atmosfär med mingel, och där deltagarna även kunde njuta av mat och förfriskningar. Det var en utmärkt möjlighet för oss på INVID att knyta ännu starkare band med våra kunder och samtidigt skapa en avslappnad plattform för att diskutera AI och automationer.
Grunden för framgångsrik AI och automation
INVID: s Stefan Timbus var kvällens talare. Han delade med sig av viktig kunskap om hur man bygger grunden för framgångsrik AI och automation. Han riktade fokus på tre centrala frågor som ofta ställs:
- Vad är nästa steg?
- Hur får jag bäst effekt?
- Hur gör jag för att lyckas?
Stefan underströk vikten av att ha en holistisk strategi och betonade fem kritiska faktorer för att lyckas med AI:
- Affärsstrategi: En tydlig inriktning på hur AI kommer att stödja och förbättra företagets övergripande affärsmål.
- Teknisk strategi: Att ha den rätta teknologin på plats för att genomföra AI-lösningar effektivt.
- AI-strategi och erfarenhet: Bygga en robust strategi för att använda AI och dra nytta av erfarenhet för att undvika vanliga fallgropar.
- Organisation och kultur: Skapa en företagskultur som stöder och omfamnar förändring genom införandet av AI.
- AI-styrning: Implementera effektiv styrning och övervakning för att säkerställa att AI-systemen fungerar som avsett och överensstämmer med företagets värderingar.
INVID-skrudat Scandinavium
Att vara matchsponsor i samband med denna SHL-match visade sig vara en perfekt möjlighet för oss som företag. Inte enbart för att stödja det lokala ishockey-laget, utan framfört allt att få tillfälle att dela värdefull insikt om framtidens affärsmöjligheter med en exklusiv kundskara vid ett och samma tillfälle.
Kvällen till ära färgades Scandinavium med INVID: s varumärke via analog reklam i form av beachflags, roll ups och vepor. Detta i kombination diverse digital reklam på LED-skyltar samt en film i mediakuben. Ta gärna en titt på den korta filmen här nedan:
Platschef på isen x 2
Sist men inte minst så fick Göteborgs-kontorets platschef, Jan Lilljegren, beträda isen vid två tillfällen. Detta för att ta emot en signerad matchtröja innan spelet blåstes i gång, men även för att dela ut pris till bäste hemmaspelare efter det att krutröken hade lagt sig.
Summering och mer information
Man kan summera det hela med att möjligheten till att kombinera spänningen av ishockey med insiktsfulla diskussioner om AI och automationer, skapade en minnesvärd och givande upplevelse för samtliga deltagare.
Är du också intresserad av viktig kunskap om hur man bygger grunden för framgångsrik AI och automationer?
Tveka i så fall inte att kontakta Stefan Timbus och/eller Jan Lilljegren via följande kontaktuppgifter:
Jan Lilljegren
Plats- och Försäljningschef - INVID Göteborg
Stefan Timbus
Teamledare Produktivitet - INVID Jönköping
Nyheter
Mycket uppskattad HP-dag på INVID
Utbildningspremiär i Borås!
Säkrare IT-miljö för OEM International tack vare INVIDs sårbarhetsscanning
Vill du veta mer om vad vi gör och vad som är på gång?
Skriv upp dig här för något, eller några, av våra nyhetsbrev, så får du ta del av nyheter, tips och trix och inbjudningar.