Vill du ha en integrerad helhet i ett affärssystem?
Pyramid är ett komplett affärssystem med ekonomi, logistik, tillverkning, CRM, projekthantering, kassasystem för retail, e-handel och olika mobila lösningar som är anpassat för att passa flera branschers behov.
Pyramid har alla funktioner du behöver för din verksamhet - med ett stort antal tilläggsmoduler för särskilda funktioner och krav som kan anpassas i takt med att din verksamhet växer.
Med välutvecklad funktionalitet och ett lättnavigerat gränssnitt, bemöter Pyramid dina behov inom ekonomi, information och verksamhets- och beslutsstöd.
Öka transparensen för ett tydligare beslutsunderlag
Har du och ditt företag utmaningar i att skapa tillräckligt bra effektivitet och flöde i befintliga processer? Du är inte ensam. I många fall finns det ofta flera stoppklossar på vägen till ökad effektivitet.
Många organisationer har flera osammanhängande system för olika delar av verksamheten, vilket gör det svårt att få en helhetsbild. Det i sin tur leder till en ineffektiv verksamhet. För att effektivisera organisationen på ett framgångsrikt sätt krävs ett komplett affärssystem som ökar verksamhetens transparens för ett bättre beslutsunderlag.
För att bli en mer effektiv organisation behöver du förutsättningar för att kunna ta effektiva och exakta affärsbeslut baserade på korrekt data. Ett grundläggande krav för att komma dit är att ha en bra helhetsbild över organisationen. Det är där affärssystemet kommer in i bilden.
Sätt verksamhetens behov i fokus
Alla organisationer är olika och har olika behov. Därför är det viktigt att affärssystemet anpassas efter verksamhetens behov. I takt med att organisationen växer ska affärssystemet kunna växa i takt med verksamheten och utvecklas därefter. Om det saknas en modul för att möjliggöra detta, finns möjligheten att utveckla unika funktioner anpassade efter din verksamhet.
Med ett nytt, skräddarsytt, affärssystem på plats har du stora möjligheter att bli mer effektiv och få mer tid över för att arbeta med lönsamma arbetsuppgifter. Men kom ihåg att det inte tar slut där. När verksamheten förändras uppstår nya behov och utvecklingsmöjligheter.
Vi på INVID är en proaktiv IT-partner och rådgivare som förenklar och förbättrar din verksamhet. Med djup kunskap, erfarenhet och värdefulla insikter i kan vi hjälpa dig att lyfta din verksamhet till nya höjder.
Vi erbjuder utbildningar inom CRM/säljstöd, ekonomi och administration, lagerhantering och systemadministration. Utöver det välkomnar vi dig att delta på seminarier och webinars för ytterligare kompetensutveckling.
Två gånger per år arrangerar vi dessutom användarträffar för att stimulera utveckling av affärssystemet och din organisation.
Med oss på INVID får du och dina kollegor en bekvämare vardag och ett affärssystem som hjälper er att bli mer effektiva, för att ni ska kunna maximera nyttan av er kärnverksamhet.
Vill du ha mer information om Pyramid Business Studio?
Samtliga tjänster inom Smarta processer
AMEa Etablering
AMEa - Programvaror för arbetsmarknadsenheter
ePI Produktions-uppföljningssystem
Health-check och nulägesanalys
Ledningssystem och dokumenthantering
Onlineutbildning
PoV (Proof of Value)
Verksamhetsoptimering/ Konsulting - Smart Industri 365
Visselblåsare
Kontakta oss om Pyramid, affärssystemet som anpassas efter verksamhetens behov!
Vill du veta mer om vad vi gör och vad som är på gång?
Skriv upp dig här för något, eller några, av våra nyhetsbrev, så får du ta del av nyheter, tips och trix och inbjudningar.