INVID Gruppen

AMEa Etablering

Smidigare integrationsprocesser

Önskar du dig ett webbaserat system som underlättar integrationsprocesser och sköter dokumentation och uppföljning kring mottagning av ny­an­län­­da?

I så fall ber vi att få rekommendera den användarvänliga lösningen AMEa Etablering.

Via denna funktion får du struktur och ordning och reda i de olika processerna och kan samla all persondata på ett och samma ställe.

På så sätt kan du som handläggare hantera ärenden snabbare och mer effektivt.

 

Så här fungerar det

Med AMEa Etablering kommer du att ge bättre, snabbare och mer korrekt information till de personer du arbetar med och andra omgivande aktörer.

  • Efter att ha lagt in relevant persondata, kan du föra löpande noteringar i ärendet.
  • Du kan ladda upp externa dokument och koppla dessa till en individ eller ett hushåll.
  • Du kan koppla ihop individer till familjer/hus­håll för att hantera dem i grupp.
  • Du skapar egna checklistor som används under hela etableringsprocessen för att hålla koll på ditt eget arbete och vad som är gjort och vad som ska göras.
  • Checklistan du skapar blir tillgänglig för varje individ och gör att varje enskild person kan följas på ett enkelt och smidigt sätt under etableringstiden.

 

Dina mervärden – några exempel
  • Tillgång till dina data dygnet runt, året runt och oavsett plats.
  • Checklistan gör att du får en mycket bättre överblick över arbetsgången och minskar risken för att något moment missas. Den underlättar även vid introduktion av nya medarbetare och är en av de faktorer som gör att kvalitén i ditt arbete kommer att öka.
  • Användarsupport med kunnig personal som kan hjälpa till via telefon, mail eller genom fjärr­styr­ning av din dator.
  • Nyhetsbrev ca tio gånger per år och möjlighet till årliga kostnadsfria användarträffar.

 

Kontakt och mer information

Missa inte att klicka på knappen nedan för att komma i kontakt med oss för mer information om vad vi kan erbjuda specifikt inom just detta område men även om vårt övriga tjänsteutbud.

Kontakt och mer information

 

Tillbaka till startsidan för Programvaror för arbetsmarknadsenheter

Pyramid

REFERENSER

Sagt och gjort

Vi förenklar våra kunders vardag och stärker deras utveckling genom teknik och rådgivning.
Läs mer om några av våra kunder och hur vi har gjort skillnad för dem.

Jag vill bli kontaktad!

Göteborg
Stockholm

FLER TJÄNSTER SOM FÖRENKLAR DIN VARDAG OCH STÄRKER DIN UTVECKLING

Våra fokusområden