Programvaror som underlättar och effektiviserar administrativt arbete
AMEa är programvaror som underlättar och effektiviserar administrativt arbete för dig som arbetar på en kommunal arbetsmarknadsenhet.
I stället för att lägga fokus på krånglig teknik, installationer, uppdateringar och supportsamtal kan du lägga fokus på dina arbetsuppgifter.
Systemen är webbaserade molntjänster och vi tar ansvar för drift, lagring och säkerhetskopiering av data, användarstöd och vidareutveckling av tjänsterna.
Men hur fungerar det? Det är enkelt. Du betalar en fast månadskostnad och kan enkelt skala systemet efter behov och budget.
Varför ska du ha AMEa?
Varför ska du ha AMEa? Våra konsulter som utvecklar programvaror för arbetsmarknadsenheter har stor erfarenhet inom området och känner till de utmaningar som finns och behöver hanteras.
Utöver att leverera programvaror kan vi bidra med stöd, förslag och nya lösningar som kan utveckla programvaran att passa dig ännu bättre.
AMEa har ett stort antal standardrapporter såsom KAA, vilket underlättar rapportering till verksamhetschefer och politiker samt har funktioner som uppslag mot SPAR - vilket möjliggör snabbare handläggning och insatser, för en mer sömlös kedja av information.
AMEa följer ISO27001 och GDPR.
Är du nyfiken?
Läs mer om våra AMEa-programvaror här.
Vill du ha mer information om AMEa - Programvaror för arbetsmarknadsenheter?
Samtliga tjänster inom Smarta processer
AMEa Etablering
ePI Produktions-uppföljningssystem
Health-check och nulägesanalys
Ledningssystem och dokumenthantering
Onlineutbildning
PoV (Proof of Value)
Pyramid Business Studio - Affärssystem
Verksamhetsoptimering/ Konsulting - Smart Industri 365
Visselblåsare
Kontakta oss om du vill få tillgång till ett system som underlättar och effektiviserar administrativa uppgifter på en kommunal arbetsmarknadsenhet.
Vill du veta mer om vad vi gör och vad som är på gång?
Skriv upp dig här för något, eller några, av våra nyhetsbrev, så får du ta del av nyheter, tips och trix och inbjudningar.