Hur kan ett aktivt arbete med varumärket och moderna IT-stöd locka nya kunder och attrahera rätt medarbetare?

2017-11-24

Varmt välkommen till ett seminarium som ger er en modern framgångsformel för såväl interna som externa kontaktytor!

 

Marknadskommunikation och smarta IT-miljöer
Ljungs Kommunikation och INVID har sedan en längre tid ett samarbete med flera beröringspunkter. Tillsammans erbjuder vi lösningar genom att kombinera våra respektive expertområden, marknadskommunikation och plattformar för att arbeta smart i effektiva IT-miljöer.

 

Utvecklande seminarium den 1 mars
För att kunna ge de bästa svaren på frågan "Hur kan ett aktivt arbete med varumärket och moderna IT-stöd locka nya kunder och attrahera rätt medarbetare?" bjuder vi in till ett gemensamt seminarium hos INVID i Jönköping under torsdagen den 1/3 kl. 09.30 – 14.00.

 

 

Fokus
Välkommen att anmäla er till en intressant aktivitet med fokus på:

  • Hur man aktivt skall arbeta för att stärka sitt eget varumärke

 

  • Med vilka arbetssätt och verktyg som du som företagare kommer att lyckas med att bli en än mer efterfrågad leverantör och attraktiv arbetsgivare.

 

 

Tre föreläsare
Missa inte att ta del av tre entusiasmerande föreläsare enligt nedan som besitter djupa kunskaper inom sina respektive områden;

  • Rebecca Sellei, kommunikations- och varumärkesstrateg

 

  • Urban Lindstedt, författare, journalist och e-handelsexpert

 

  • Niklas Précenth, konsultchef

 

 

 

 

Tre unika erbjudanden
Under seminariet kommer vi att presentera tre unika erbjudanden som endast dagens besökare och dess företag kommer att få ta del av.

 

Kostnad och anmälan senast 22/2
Kostnad för den aktuella aktiviteten är endast 995 kr exklusive moms. 

Varmt välkommen med din anmälan senast den 22/2 till en separat aktivitetssite via länken eller bilden nedan; 

Länk till aktivitetssite >>

 

 

Mer information
Välkommen att kontakta Thomas Bethmarker INVID om ni önskar mer information om den aktuella aktiviteten via följande kontaktuppgifter:

Hur kan ett aktivt arbete med varumärket och moderna IT-stöd locka nya kunder och attrahera rätt medarbetare?