Helpdesktekniker

INVID Gruppen är inne i en positiv fas. Ett av de ingående bolagen, INVID Globen, söker nu en Helpdesktekniker som skall supportera och hjälpa användare med tekniska frågor.

 

Om INVID
I rollen som proaktiv IT-partner erbjuder vi på INVID tjänster inom tre övergripande erbjudandeområden; IT-infrastruktur, Molntjänster och Verksamhetsstöd.

Företagets ambition är att vara en lokal, trygg och förtroendeingivande IT-partner med resurser att kunna växa tillsammans med sina kunder.

Vi består av engagerade medarbetare som levererar nytänkande och användarvänliga lösningar som skapar kostnadseffektivitet och andra viktiga mervärden

Tack vare vår positiva utveckling är det nu dags att anställa ytterligare en helpdesktekniker.


Din bakgrund
För att passa in i rollen som helpdesktekniker tror vi att Du har genomfört en gymnasieutbildning med IT-inriktning eller så har Du bara ett brinnande intresse för teknik.

Vi ser gärna att Du har erfarenhet av att arbeta i helpdesk och att Du då även har skaffat Dig erfarenhet av Active Directory, Exchange och gärna något ärendehanteringssystem.

 

Arbetsuppgifter
Dina arbetsuppgifter kommer generellt sett innebära att Du supporterar och hjälper användare med sina tekniska problem via telefon, mail och remote.


 

Laget framfört jaget
För att passa in hos oss är det viktigt att Du värdesätter laget framför jaget. Du ska ha god kommunikationsförmåga och kunna formulera Dig tydligt på både svenska och engelska.

Som kunskapsföretag blir vi aldrig bättre än summan av våra medarbetare. Vi söker därför de med god initiativförmåga och drivkraft.

Du är en serviceinriktad person som motiveras av att hjälpa andra med att lösa deras tekniska problem. Du är vidare en nyfiken person som gillar att ta initiativ och ta in ny kunskap.


Anställningsvillkor
Tjänsten är en tillsvidareanställning och ska tillträdas snarast med fast månadslön och sex månaders provanställning.

 

 

Mer information
Känn Dig välkommen att kontakta Hans Skoglund om Du önskar mer information om tjänsten via följande mailadress; hans.skoglund@invid.se

 

Ansökan senast 25 juni
Låter detta intressant och vill utvecklas  med oss?

I så fall skickar Du in Din ansökan snarast möjligt - dock absolut senast den 25 juni - via mail till följande adress:

jobb.globen@invid.se

Varmt välkommen med Din ansökan!

Helpdesktekniker