INVID Gruppen

Paketerade applikationer - INVID Ärendehantering

Kontroll på dina ärenden

Upplever du och dina kollegor att ni inte har någon överblick eller kontroll över genomförda eller pågående aktiviteter för olika ärenden?

Kanske inte heller för tidsåtgång och kostnader?

Detta skapar ökade kostnader och missnöjda kunder.

INVID Ärendehantering är ett SharePoint-baserat system som hanterar olika typer av ärenden som exempelvis reklamationer, interna eller externa avvikelser, förbättringsärenden, arbets- och arbetsmiljöärenden.

Via denna lösning får du kontroll på avvikelser och alla andra ärenden.

Detta skapar i sin tur beslutsstöd och underlättar förbättringsarbeten inför kommande verksamhetsutveckling.

Så fungerar det
  • Anpassningsbart avseende både inmatning/registrering, och hantering av ärenden.
  • Upp till 8 steg, var och en med en, eller flera, tids- och ansvarssatta aktiviteter
  • Inbyggd hantering av all tillhörande dokumentation och kostnader
  • Funktioner för att enkelt skapa rapporter
Dina mervärden – några exempel
  • Kontroll på reklamationer och andra avvikelser/ärenden
  • Underlättar förbättringsarbete
  • Beslutsstödjande underlag
  • Underlättar verksamhetsutveckling

Missa inte att klicka på knappen nedan för att komma i kontakt med oss för mer information om vad vi kan erbjuda specifikt inom just detta område men även om vårt övriga tjänsteutbud.

Kontakt och mer information

Kontakt och mer information

 

Tillbaka till startsidan för Paketerade applikationer

REFERENSER

Sagt och gjort

Vi förenklar våra kunders vardag och stärker deras utveckling genom teknik och rådgivning.
Läs mer om några av våra kunder och hur vi har gjort skillnad för dem.

Jag vill bli kontaktad!

Göteborg
Stockholm

FLER TJÄNSTER SOM FÖRENKLAR DIN VARDAG OCH STÄRKER DIN UTVECKLING

Våra fokusområden