Förvaltning och support

Förvaltning och support

Långsiktiga kundrelationer med mervärde

Då förutsättningarna för verksamheter förändras över tid, är vår ambition är att skapa långsiktiga kundrelationer som ger ett mervärden för båda parter. För att det ska fungera behövs både en förvaltningsmodell och support för de lösningar och applikationer som vi utvecklar – SharePoint, EPiServer, integration, mobila- och skräddarsydda lösningar. Vårt support- och förvaltningserbjudande omfattas bland annat av:

• Telefon- och mejlsupport via vår servicedesk – kontakt direkt med utvecklare
• Service Level Agreement (SLA) enligt överenskommelse
• Förslag på förbättringar och förändringar

IT-infrastruktur

Läs mer »

Molntjänster

Läs mer »

Verksamhetsstöd

Läs mer »

Kontakta oss

Välkommen att kontakta oss för att erhålla mer information om oss och våra tjänster. INVID Mitt Telekom AB, Vallgatan 9, 170 67 SOLNA Mailadress: mitt.telekom@invid.se

INVID Stockholm

08-400 260 20

sales.sto@invid.se


Besöksadress:
Pipers väg 2 A, Solna


Maila INVID om önskad kontakt via ett smidigt formulär »