Telefoni

Telefoni

Kostnadseffektiva telefonilösningar

Låt oss hjälpa er med telefonerandet så kan ni lägga mer tid på affärerna. Vi har lösningar som gör att fler på företaget kan svara, oavsett var de befinner sig. Våra mest populära lösningar är dessutom molnbaserade, vilket betyder att ni inte behöver underhålla någon hårdvara. Med en växel i molnet kan ni enkelt och smidigt sköta de vardagliga växelfunktionerna, och om behoven förändras kan tjänsten lätt anpassas, både vad gäller antal användare och funktioner.

 

Telefoni som tjänst (passar företag med 30-3000 anställda)

Telefoni som tjänst är en telefonilösning som bygger på en molnbaserad växel med stora konfigurationsmöjligheter och en stabil plattform. Swyx är ett välbeprövat och funktionsledande telefonsystem med en trettioprocentig marknadsandel i ett flertal europeiska länder, vilket borgar för hög kvalitet och fortsatt stark utveckling. Lösningen är också Lync-kompatibel, vilket ger en mycket smidig användarupplevelse.

Funktion: Basfunktioner med modernt utseende
Användarvänlighet:    Enkel och lätt att använda
Operatör: Valfri. Vi förordar Telia och Tele2
Teknik: Växel placerad i molnet
Ekonomi:  Telefonitjänst 50-150 kr. anv/mån

 

Operatörsväxlar (passar företag med 10-50 anställda)

Enkel och smidig växeltjänst från operatörerna Telia och Tele2.

Funktion: Basfunktioner med modernt utseende
Användarvänlighet:    Enkel och lätt att använda
Operatör: Inte valfritt. Operatörstjänster ingår
Teknik: Delad tjänst placerad i molnet 
Ekonomi:  Telefonitjänst 50-150 kr. anv/månad

 

Abonnemangsanalys

Vår tjänst för abonnemangsanalys innebär att vi analyserar företagets telefonivanor och väljer ut de bästa företagsabonnemangen för era behov. Alla anställda får unikt anpassade abonnemang och du får full kontroll på telefonikostnaderna. Vi är oberoende av operatör och kan därför alltid se till att ni som kund har de bästa ramavtalen. Det vi kan erbjuda er är att:

  • Förhandla fram de bästa ramavtalen
  • Ge er en komplett översikt över företagets abonnemang och ring-vanor
  • Ge er en åtgärdsplan med möjliga kostnadsbesparingar och förbättringar
  • Hjälpa er att byta abonnemang och att slippa kontakten med leverantörerna

IT-infrastruktur

Läs mer »

Molntjänster

Läs mer »

Verksamhetsstöd

Läs mer »

Kontakta oss

Välkommen att kontakta oss för att erhålla mer information om oss och våra tjänster. INVID Mitt Telekom AB, Vallgatan 9, 170 67 SOLNA Mailadress: mitt.telekom@invid.se

INVID Stockholm

08-400 260 20

sales.sto@invid.se


Besöksadress:
Pipers väg 2 A, Solna


Maila INVID om önskad kontakt via ett smidigt formulär »