Stockholm

Stockholm

INVID Stockholm AB

Det finns många som kan leverera stora volymer av PC, Mac och telefoner i kartong till en kund, men det är inte alla som kan hantera det dagliga flödet. Många stora och små återkommande inköp i organisationer ställer höga krav på rutiner kring allt från leverans, hantering och returer. Det ska gå snabbt, smidigt och enkelt för kunden - Och precis allt det, det är vi riktigt vassa på!

Vi är specialister på arbetsplats-som-tjänst hela vägen från eget lager till kvalitetsuppföljning av genomförda leveranser och miljömedveten returhantering vid recycling eller end-of-life. Vi levererar idag tjänster och produkter inom Sverige, EU och även Norge till ett stort antal kunder. Arbetsplats som tjänst från INVID ger dig full kontroll av hela livscykeln på en arbetsplats. Du får kontroll på både kostnaderna och tillgänglighet samtidigt som du har stor flexibilitet i utformandet av arbetsplatsens komponenter. Vi levererar dessutom stödtjänster för support, licenskontroll, inköp, installation och leverans till slutanvändare - allt för en enkel och smidig arbetsplats.

INVID Stockholm startade sin verksamhet 2010. INVID Stockholm är med i regionen för INVID Mitt där bolagen på orterna Falun, Eskilstuna, Stockholm, Västerås och Örebro ingår.

Kontaktperson
Lennart Ekman, VD
e-post

IT-infrastruktur

Läs mer »

Molntjänster

Läs mer »

Verksamhetsstöd

Läs mer »

Välkommen att kontakta oss!

INVID Stockholm

08-400 260 20

sales.sto@invid.se


Besöksadress:
Pipers väg 2 A, Solna

Post- och faktueringsadress:
Pipers väg 2 A, 170 73 Solna


Maila INVID om önskad kontakt via ett smidigt formulär »