INVID CloudPhone Swyx

INVID Gruppen - Molntjänster

Telefoni på dina villkor

Swyx ger dig full översikt över er telefoni samlat på ett ställe! Användarna får en överskådlig och användarvänlig telefon. Sedan 2001 har klient-telefonen löpande utvecklats för att möta kundernas behov.  Idag kan användarna ändra och anpassa sin telefon helt själv. Som företag kan ni skapa er egna profil och mjukvaran kan på 8 timmar vara helt företagsunik. Swyx har idag över 30% marknadsandel i flera Europiska länder och fortsätter att växa, vilket borgar för hög kvalitét en fortsatt stark utveckling för er som kund.

Aldrig har det varit enklare att:

  • Ringa medarbetare och externa kontakter
  • Koppla samtal
  • Ringa ett Videosamtal
  • Lyssna av meddelanden
  • Se kollegor och status
  • Styra och medflytta sin telefon
  • Alla interna samtal ”kostnadsfria”
                                                               

Mobiltelefon med full översikt

Swyx ger dig en överskådlig och enkel mobiltelefon med full systemfunktionalitet för Android, Iphone, och Symbian. Swyxen väljer det nät som har lägst kostnad och ringer antingen via datanät, fasta telenätet eller mobilnätet vilket ger dig som slutanvändare den billigaste lösningen!

Det vanligaste funktionerna

  • Ringa medarbetare och externa kontakter
  • Koppla samtal
  • Lyssna av meddelanden i vald ordning
  • Se kollegor och status
  • Styra och medflytta sin telefon
  • Visa rätt nummer inkommande/utgående
  • Videokommunikation
  • Chatt

 

     

Telefonistarbetsplats

Många har idag behov av att kunna vara mer mobila och kunna röra sig fritt på kontoret även fast man sköter företagets växel. Eftersom våra smartphones/mobiler är så kompetenta idag går det att se det som krävs för att kunna svara och koppla samtal inom företaget direkt i mobilen. En telefonist kan med fullständig översikt och information enkelt kunna svara och koppla samtal inom företaget. Status på medarbetarna syns även det i systemet, så det enkelt går att hantera alla anknytningar i växeln i mobilen. Nu kan fler medarbetare te.x. enkelt svara i växeln vid behov eftersom systemet är så användarvänligt - Smidigt och smart!

  • Alla inkommande samtal adresseras med nummer
  • Vidarekoppling vid ej svar adresseras avsändare
  • Medarbetarnas status upptagen/ledig
  • Hänvisning med kalenderinformation och möten
  • Skicka meddelanden, röst, text och chatt

IT-infrastruktur

Läs mer »

Molntjänster

Läs mer »

Verksamhetsstöd

Läs mer »