Västerås

INVID Servicedesk erbjuder kvalificerad stöd och support till er IT-avdelning och era användare oavsett om det handlar om drift eller applikationer. Vi har specialistkompetens inom varje driftområde och bred kännedom om programvarorna på marknaden. INVID Servicedesk har en egen kunskapsbank där vi samlar all information om vårt arbete. Sannolikheten att ett visst dataproblem är nytt är faktiskt inte så stor. Med hjälp av kunskapsbanken arbetar vi effektivt och smidigt och underlättar kostnadseffektivt vardagen på ert företag. Vi har ett effektivt ärendehanteringssystem som gör att ditt ärende hamnar hos rätt person med rätt kompetens vid rätt tidpunkt!

Kontakta Servicedesken: 
Telefon: 021-10 66 10
Mail:      support.vas@invid.se

Öppettider Måndag-Fredag 6-18 

Vår ärendeportal och driftstöd kommer du åt på nedan länk: support.vas.invid.se

Fjärrstyrning

För att hjälpa er så snabbt och säkert som möjligt kan vi behöva fjärrstyra er dator. 
Genom att göra det kan vi lösa era problem oavsett var ni befinner er i världen.
I de allra flesta fall fungerar fjärrstyrningen även om ni sitter bakom en brandvägg.

Genom att klicka på länkarna nedan kan ni enkelt ladda ned vårt verktyg för fjärrstyrning.